Werknemersvoordelen - Wat zijn dat?

employee benefits

De term "werknemersvoordelen" verwijst naar elk type van niet-looncompensaties die aan werknemers worden gegeven naast hun gebruikelijke lonen of salarissen, inclusief belastingen. Voorbeelden van personeelsbeloningen zijn secundaire arbeidsvoorwaarden, verzekeringen, bankkosten, ziektekostenvergoedingen en reiskosten. In bepaalde gevallen waarin een werknemer loon ruilt voor een ander soort voordeel voor de werknemer, wordt dit gewoonlijk "salarisruil" genoemd. In de medische wereld bijvoorbeeld ontvangen artsen een vergoeding voor het voorrecht om een opleiding in de gezondheidszorg te volgen in een ziekenhuis. Dit wordt beschouwd als een vorm van secundaire arbeidsvoorwaarden.

Pensioenregelingen daarentegen bieden financiële zekerheid aan werknemers die met pensioen gaan. Enkele van de werknemersvoordelen die bij pensioenregelingen horen, zijn gezondheidszorg, 401(k)-regelingen en levensverzekeringen. Bepaalde werkgevers bieden hun werknemers ook pensioenuitkeringen, wat een goede employee benefits kan zijn als je vooruit plant en in aanmerking komt. Pensioenpakketten kunnen worden aangepast aan de behoeften van werknemers. Financiële zekerheid kan werknemers gemoedsrust geven; wetende dat ze altijd genoeg geld zullen hebben om van te leven tot ze uiteindelijk overlijden. Daarom is het belangrijk dat pensioenplannen zorgvuldig worden gepland, zodat werknemers weten wat ze bij hun pensionering kunnen verwachten.

Om er zeker van te zijn dat u het meeste uit uw employee benefits haalt, is het belangrijk dat u alle beschikbare opties overweegt. Dit omvat het omgaan met een grote groep werknemers, het omgaan met oudere werknemers, het onderhandelen over vergoedingen, en nog veel meer. Een gekwalificeerde employee benefits advocaat kan u helpen de juiste koers te bepalen voor uw bedrijf.


Werknemersvoordelen - Wat zijn dat?